مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس قهرمان اروپا می شود ! اگر نیاز است امضا هم می دهم ..

یوونتوس قهرمان اروپا می شود ! اگر نیاز است امضا هم می دهم ..

من بازی یووه مقابل ساسوئولو را دیدم. تیم خوب بازی کرد و من در مجموع عملکرد بیانکونری‌ها در این بازی را دوست داشتم. الگری به دنبال رساندن تیم به فرمی ایده‌آل است و به زودی نیز به هدفش خواهد رسید. یووه تیمی عالی است و من مطمئن هستم که می‌تواند در تمامی دیدارهایش در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد. یووه ستاره‌ای بزرگ به نام رونالدو را در اختیار دارد؛ بازیکنی که می‌تواند در زمین تفاوت‌ها را رقم بزند؛ بازیکنی که طرفداران یووه از تورین گرفته تا تمام نقاط دنیا آغوش خود را برای حضور او گشوده‌اند. اعتمادی که بی‌تردید باعق موفقیت رونالدو در فوتبال ایتالیا خواهد شد.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی محمد سیسوکو هافبک دفاعی باشگاه کیتچیِ هنگ‌کنگ / بازیکن سابق تیم ملی مالی، والنسیا و یوونتوس در سالهای 2008 تا 2011 (33 ساله) در گفتگو با tuttojuve می باشد.

 

کاستا:

 

حرکت کاستا در دیدار با ساسوئولو را دیدم؛ رفتار او به هیچ‌وجه صحیح نبود و می‌تواند برای جوانان بدآموزی داشته باشد. در کنار همه اینها باید دید که بازیکن ساسوئولو چه چیزی به او گفت و باعث تحریکش شد.

 

والنسیا:

 

وقتی در والنسیا بازی می‌کردم، خیلی جوان بودم. با خفاش‌ها فاتح لیگ، جام‌حذفی و سوپرجام اسپانیا شدم و درنهایت نیز افتخار پوشیدن لباس یوونتوس را به دست آوردم. سالهای بسیار زیبایی را در یوونتوس گذراندم که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

 

دیبالا:

 

دیبالا بازیکنی عالی است و من عملکرد او مقابل ساسوئولو را بسیار خوب دیدم. او قطعاً بازی به بازی نیز بهتر خواهد شد. با این همه به نظرم امره جان فوق‌العاده‌ترین بازیکن یووه است. او رفته‌رفته از زیر سایه شوم مصدومیت در لیورپول رها خواهد شد و در ترکیب یووه خواهد درخشید. بیانکونری به بازیکنی با ویژگی‌های او به شدت نیاز دارد.

 

لیگ قهرمانان:

 

به نظر من یوونتوس امسال قهرمان لیگ قهرمانان و هر رقابت فوتبالی دیگر خواهد شد؛ اگر نیاز است برای اثبات این ادعایم بگویید کجا را امضاء کنم. یووه یکی از کاندیداهای بالقوه برای پیروزی در هر تورنمنت است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: